UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Secuencias
  • Secuencias. Número 39. 2014.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Secuencias
  • Secuencias. Número 39. 2014.
  • View Item

Theorizing film acting. Aaron Taylor (ed.). Nueva York y Oxon: Routledge, 2012, 315 páginas

Author
Fernández Labayen, Miguel
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid
Date
2014-06
Citation
Secuencias: revista de historia del cine 39 (2014): 143-147
 
 
 
ISSN
1134-6795 (print); 2529-9913 (online)
Subjects
Actuación; Análisis del estrellato; Tecnología digital; Cine
URI
http://hdl.handle.net/10486/675743
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
SECUEN_39_14.pdf
Size
127.7Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Fernández Labayen, Miguel

This item appears in the following Collection(s)

  • Secuencias. Número 39. 2014. [19]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Film theory: An introduccion through the senses. Thomas Elsaesser y Malte Hagener. Nueva York y Londres: Routledge, 2010, 222 páginas 

    Fernández Labayen, Miguel
    2012-06
  • World Cinemas, Transnational Perspectives. Nataša Durovicová y Kathleen E. Newman (eds.). Nueva York: Routledge, 2010, 368 páginas 

    Fernández Labayen, Miguel
    2011-06
  • Video experimental argentino contemporáneo: Una cartografía crítica. Clara Garavelli. Buenos Aires EDUNTREF (Editorial de la Universidad Nacional de Tres de Febrero), 2014, 326 páginas 

    Fernández Labayen, Miguel
    2015
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram