UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 29. 2017.
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 29. 2017.
  • View Item

Propuesta educativa: Captación del profesorado en nuevas tecnologías a través de la participación de proyectos de innovación dentro de espacios colaborativos (es-co) de aprendizajes

Title (trans.)
Educational proposal: Teacher training in new technologies through...
Author
Boscán Baptista, Alberto Enrique
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2017
Citation
10.15366/tp2017.29.012
Tendencias Pedagógicas 29 (2017): 259-268
 
 
 
ISSN
1989-8614
DOI
10.15366/tp2017.29.012
Editor's Version
http://dx.doi.org/10.15366/tp2017.29.012
Subjects
Aprendizaje colaborativo; Tecnologías de la información y comunicación (TIC); Espacios colaborativos de aprendizaje; Jornadas de innovación; Iinvestigaciones ágiles; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/676856

Abstract

Los espacios colaborativos (ES - CO) de aprendizaje son ambientes de colaboración donde los profesores se forman en el uso de las nuevas tecnologías como recursos de apoyo a través de la participación en jornadas de innovación para la implementación de proyectos progresivos en el aula
 
Collaborative learning spaces (ES - CO) are collaborative environments where teachers are trained in the use of new technologies as support resources through participation in innovation days for the implementation of progressive projects in the classroom
 
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
TP_29_18.pdf
Size
254.7Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Boscán Baptista, Alberto Enrique

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 29. 2017. [16]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Innovaciones metodológicas para la sociedad digital: Aprendizaje basado en proyectos, aprendizaje colaborativo, flipped classroom e inteligencias múltiples 

    Lázaro Cayuso, PaulaAutoridad UAM
    2017
  • Análisis de un cuestionario para evaluar materiales elaborados por personal docente en un espacio colaborativo para la innovación educativa 

    González-Such, José; Bakieva, Margarita; García-Bellido, Rosario
    2014-06
  • Innovación educativa sobre aprendizaje colaborativo con CmapTools en la formación inicial docente 

    Pontes, Alfonso; Serrano, Rocío; Muñoz, Juan Manuel; López, Isabel
    2011
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram