UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 06, num. 01. 2017
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Revista Internacional de Educación para la Justicia Social
  • RIEJS. Vol. 06, num. 01. 2017
  • View Item

Recensión: Darling-Hammond, L. (2012). Educar con calidad y equidad. Los dilemas del siglo XXI. Santiago: Fundación Chile. 200 páginas. ISBN: 978-95-6820-026-8

Author
García-Garnica, Marina
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Grupo de Investigación "Cambio Educativo para la Justicia Social" (GICE); Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar (RINACE)
Date
2017
Citation
Revista Internacional de Educación para la Justicia Social (RIEJS) 6.1 (2017): 409-412
 
 
 
ISSN
2254-3139
Subjects
Cambio educativo; Mejora escolar; Docentes; Directivos escolares; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/678118
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
RIEJS_6_1_26.pdf
Size
171.3Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:García-Garnica, Marina

This item appears in the following Collection(s)

  • RIEJS. Vol. 06, num. 01. 2017 [24]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • ¿Cómo apoya la dirección la calidad de la labor de los docentes?: Prácticas eficaces de liderazgo pedagógico 

    García-Garnica, Marina
    2017
  • Prácticas eficaces de liderazgo dirigidas a apoyar la calidad docente en los CEIP públicos de Andalucía: La percepción de directivos y maestros 

    García-Garnica, Marina
    2018
  • Prácticas de liderazgo orientadas a apoyar la calidad de la labor docente: La voz de los directivos escolares 

    García-Garnica, Marina
    2018
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad