Exploring secondary school compositions: "An analysis of linguistic and textual creativity in narrative texts by students in different academic years in bilingual and non-bilingual programmes"
Autor (es)
Montero Muñoz, SilviaEntidad
UAM. Departamento de Filología InglesaFecha de edición
2017-06-26Materias
Análisis del discurso - Tesis doctorales; Composición (Literatura) - Enseñanza secundaria - Tesis doctorales; Creatividad - Tesis doctorales; FilologíaNota
Tesis doctoral inédita leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Filosofía y Letras, Departamento de Filología inglesa. Fecha de lectura: 26-6-2017Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Lista de ficheros
Google Scholar:Montero Muñoz, Silvia
Lista de colecciones del ítem
Registros relacionados
Mostrando ítems relacionados por título, autor, creador y materia.
-
Teachers’ narratives of resistance to Madrid's bilingual programme: an exploratory study in secondary education
Alonso-Belmonte, Isabel; Fernández-Agüero, María
2021-03-26 -
Talking and writing in a foreigner language in CLIL contexts: a linguistic analysis of secondary school learners of Geography and History
Llinares, Ana; Dovey, Rachel Whittaker
2007