Show simple item record

dc.contributor.authorViejo, Breixo
dc.date.accessioned2018-05-09T15:16:41Z
dc.date.available2018-05-09T15:16:41Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.citationSecuencias: revista de historia del cine 45 (2017): 140-141es_ES
dc.identifier.issn1134-6795 (print)es_ES
dc.identifier.issn2529-9913 (online)es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10486/681849
dc.format.extent2 pag.es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isospaen
dc.publisherUniversidad Autónoma de Madrides_ES
dc.relation.ispartofSecuencias: revista de historia de cinees_ES
dc.subject.otherArte era nazies_ES
dc.subject.otherCine mudo germánicoes_ES
dc.titleThe Promise of Cinema: German Film Theory, 1907-1933. Anton Kaes, Nicholas Baer y Michael Cowan (eds.). Oakland, California, University of California Press, 2016, 682 páginasen_US
dc.typereviewen
dc.subject.ecienciaCinees_ES
dc.identifier.publicationfirstpage140es_ES
dc.identifier.publicationissue45es_ES
dc.identifier.publicationlastpage141es_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.rights.ccReconocimientoes_ES
dc.rights.accessRightsopenAccessen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record