UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

La formación inicial del profesorado de Educación Primaria dese la perspectiva de las competencias profesionales docentes: Visión supranacional y estudio comparado entre China y España

Title (trans.)
Primary pre-service teacher training from the perspective of professional competencies: Supranational vision and a comparative study between China and Spain
Author
Zhang, Huimin
Advisor
Valle López, Javier Manueluntranslated; Huang, Zhicheng
Entity
UAM. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2018-09-26
Subjects
Profesores - Formación profesional - Tesis doctorales; Educación primaria - Profesores - Estudios comparados - Tesis doctorales; Política educativa - Estudios comparados - Tesis doctorales; España - Política educativa - Tesis doctorales; China - Poítica educativa - Tesis doctorales; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/685704
Note
Tesis doctoral inédita leída en la Universidad Autónoma de Madrid,Facultad de Formación de Profesorado y Educación, Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación. Fecha de lectura : 26-09-2018

Licencia de Creative Commons
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
zhang_huimin.pdf
Size
2.881Mb
Format
PDF
Description
Texto de la Tesis Doctoral

Refworks Export

Google™ Scholar:Zhang, Huimin

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19840]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Programas de formación inicial de docentes de lengua inglesa en Educación primaria en España, Portugal y Alemania: Implicaciones para la formación del profesorado 

    Ortega Gómez, Paula
    2017-07-06
  • Las Competencias del Profesorado de Educación Secundaria en España: Evolución del Perfil Docente en la Formación Inicial 

    Sánchez-Tarazaga, Lucía; Manso Ayuso, JesúsAutoridad UAM
    2022-02-01
  • Estudio supranacional y comparado de la formación inicial del profesorado en la Unión Europea 

    Manso Ayuso, JesúsAutoridad UAM; Matarranz García, MaríaAutoridad UAM; Valle, Javier M.
    2019-07
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad