UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Didácticas Específicas
  • Didácticas Específicas. Número 21. 2019
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Didácticas Específicas
  • Didácticas Específicas. Número 21. 2019
  • View Item

La metodología “Decoding the Disciplines” navega desde la Universidad de Indiana a las instituciones superiores europeas: Un paradigma para la formación del profesorado en pensamiento científico favorecido por ERASMUS +

Author
Chistolini, Sandra
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didácticas Específicas
Date
2019-12
Citation
Didácticas Específicas 21 (2019): 94-96
 
 
 
ISSN
1989-5240
Subjects
Enseñanza universitaria; Disciplinas humanísticas; Disciplinas científicas; Pedagogía de la enseñanza; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/690108
Note
Traducción de italiano a castellano de manuscrito original de S. Chistolini por C.G.Madonna.
Rights
© 2019 Didácticas Pedagógicas
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
DE_21_5.pdf
Size
288.4Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Chistolini, Sandra

This item appears in the following Collection(s)

  • Didácticas Específicas. Número 21. 2019 [10]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Impacto de los objetivos de desarrollo sostenible (ODS) en las instituciones de educación superior: Un análisis de las universidades españolas en el Times Higher Education University Impact Ranking 

    Pérez Esparrells, María del CarmenAutoridad UAM
    2020
  • La intervención de las universidades en los proyectos de cooperación al desarrollo: formación del profesorado del profesorado de educación especial en Cuzco 

    Aranda Redruello, Rosalía; Atasi Valencia, Gloria; Huarcaya Zarate, Luis
    2005
  • Instituciones y organismos de coordinación de la formación permanente del profesorado de enseñanza primaria en los países europeos 

    Arrimadas Gómez, Irene; Martín Ramos, Ana Isabel
    1998
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad