UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 35. 2020
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Tendencias pedagógicas
  • Tendencias pedagógicas. Número 35. 2020
  • View Item

Una guía de recursos didácticos desde el enfoque inclusivo y alternativo

Title (trans.)
A teaching resources guide from an inclusive and alternative approach
Author
Verástegui Martínez, Macarena
Entity
UAM. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didáctica y Teoría de la Educación
Date
2020
Citation
Tendencias Pedagógicas 35 (2020): 162-163
 
 
 
ISSN
133-2654 (print); 1989-8614 (online)
Subjects
Manual de recursos didácticos; Aspectos generales; Trabajo del profesor; Trabajo en equipo; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/690186
Note
Reseña de: Paredes, J., Esteban, R.M. y Rodrigo, M.P. (2019). Didáctica inclusiva y transformadora: el trabajo de los docentes. Madrid: Síntesis. 240 páginas. ISBN: 978-8491712619
Rights
© 2020 Tendencias Pedagógicas

Licencia de Creative Commons
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional.
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
TP_35_14.pdf
Size
180.0Kb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Verástegui Martínez, Macarena

This item appears in the following Collection(s)

  • Tendencias pedagógicas. Número 35. 2020 [16]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • La feminización de la enseñanza en España: ¿un objeto de estudio obsoleto? 

    Verástegui Martínez, Macarena
    2019
  • Marim, V. y Manso, J. (2018). Formación inicial y acceso a la carrera docente en Brasil y España. Madrid: UAM Ediciones. ISBN: 9788483446744 

    Verástegui Martínez, Macarena
    2019
  • Pensadero de maestros: Una dinámica docente de práctica reflexiva 

    Verástegui Martínez, Macarena; González Collado, Patricia
    2019-10
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram