UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Learning to write argumentative syntheses ans socio-scientific content, through deliberative dialogues and different instructional practices

Title (trans.)
El aprendizaje de la escritura de síntesis argumentativas y de contenidos socio-científicos, a través de los diálogos deliberativos y distintas prácticas instruccionales
Author
Casado Ledesma, Lidiauntranslated
Advisor
Martín Ortega, Elenauntranslated; Cuevas Fernández, María Isabeluntranslated
Entity
UAM. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
Date
2021-10-13
Subjects
Diálogos deliberativos; Síntesis argumentativa; Aprendizaje socio-científico; Educación secundaria; Psicología
URI
http://hdl.handle.net/10486/700160
Note
Tesis doctoral inédita leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Psicología, Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación. Fecha de lectura: 13-10-2021
Esta tesis tiene embargado el acceso al texto completo hasta el 13-04-2023

Licencia de Creative Commons
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
casado_ledesma_lidia.pdf
Size
3.322Mb
Format
PDF
Description
Texto de la Tesis Doctoral

Refworks Export

Google™ Scholar:Casado Ledesma, Lidia

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19845]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Learning science through argumentative synthesis writing and deliberative dialogues: a comprehensive and effective methodology in secondary education 

    Casado-Ledesma, Lidia; Cuevas, Isabel; Martín, Elena
    2021-08-14
  • Collaborative writing of argumentative syntheses from multiple sources: the role of writing beliefs and strategies in addressing controversy 

    Cuevas Fernández, María IsabelAutoridad UAM; Mateos Sanz, M. MarAutoridad UAM; Martín Ortega, ElenaAutoridad UAM; Luna, María; Martín, Ana; Solari, Mariana; González Lamas, Jara; Martínez, Isabel
    2016-03-16
  • Teaching to write collaborative argumentative syntheses in higher education 

    Granado-Peinado, Miriam; Mateos, Mar; Martín, Elena; Cuevas, Isabel
    2019-02-02
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad

 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram

Declaración de accesibilidad