Learning to write argumentative syntheses ans socio-scientific content, through deliberative dialogues and different instructional practices
Title (trans.)
El aprendizaje de la escritura de síntesis argumentativas y de contenidos socio-científicos, a través de los diálogos deliberativos y distintas prácticas instruccionalesAuthor
Casado Ledesma, Lidia
Entity
UAM. Departamento de Psicología Evolutiva y de la EducaciónDate
2021-10-13Subjects
Diálogos deliberativos; Síntesis argumentativa; Aprendizaje socio-científico; Educación secundaria; PsicologíaNote
Tesis doctoral inédita leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Psicología, Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación. Fecha de lectura: 13-10-2021Esta tesis tiene embargado el acceso al texto completo hasta el 13-04-2023

Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Files in this item
Google Scholar:Casado Ledesma, Lidia
This item appears in the following Collection(s)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Learning science through argumentative synthesis writing and deliberative dialogues: a comprehensive and effective methodology in secondary education
Casado-Ledesma, Lidia; Cuevas, Isabel; Martín, Elena
2021-08-14 -
Teaching to write collaborative argumentative syntheses in higher education
Granado-Peinado, Miriam; Mateos, Mar; Martín, Elena; Cuevas, Isabel
2019-02-02