Assessment design in higher education: An analysis of disciplines, teachers´decision making and training programmes
Title (trans.)
Diseño de evaluación en educación superior: Un análisis de disciplinas, procesos de toma de decisiones, y programas de formación docenteAuthor
Fernández Ruiz, Javier
Entity
UAM. Departamento de Psicología Evolutiva y de la EducaciónDate
2022-05-09Subjects
PsicologíaNote
Tesis Doctoral inédita leída en la Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Psicología, Departamento Interfacultativo de Psicología Evolutiva y de la Educación. Fecha de Lectura: 09-05-2022Esta tesis tiene embargado el acceso al texto completo hasta el 09-11-2023

Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Files in this item
Google Scholar:Fernández Ruiz, Javier
This item appears in the following Collection(s)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Adopting sustainability competence-based education in academic disciplines: Insights from 13 higher education institutions
Lozano, Rodrigo; Barreiro-Gen, Maria; Pietikäinen, Janna; Gago-Cortes, Carmen; Favi, Claudio; Jimenez Munguia, Maria Teresa; Monus, Ferenc; Simão, João; Benayas del Álamo, Fco. Javier; Desha, Cheryl; Bostanci, Sevket; Djekic, Ilija; Moneva, Jose Mariano; Sáenz, Orlando; Awuzie, Bankole; Gladysz, Bartlomiej
2022-08-01 -
Conceptions and practices of assessment in higher education: A study of portuguese university teachers
Pereira, Diana Ribeiro; Flores, Maria Assunção
2016 -
A bayesian decision theory approach for the techno-economic analysis of an all-optical router
López Álvarez, Víctor; Hernández, José Alberto; Aracil, Javier; Fernández Palacios, Juan P.; González de Dios, Óscar
2007