UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Universidad Autónoma de Madrid
Biblos-e Archivo
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workI want to submit my doctoral thesisFrequently Asked QuestionsCopyrightsFinancial Agencies and OA policy

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Bajo Palabra: Revista de filosofía
  • Bajo palabra. Época II. Número 06. 2011
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 3 - Revistas y Congresos de la UAM
  • Revistas
  • Bajo Palabra: Revista de filosofía
  • Bajo palabra. Época II. Número 06. 2011
  • View Item

La ética del cuidado permite construir un currículo escolar que no ensalza la independencia ni la violencia

Title (trans.)
Caring pedagogy builds a curriculum that does not extol independence or violence
Author
Vázquez Verdera, Victoria; López Francés, Inmaculada
Publisher
Universidad Autónoma de Madrid
Date
2011
Citation
Bajo palabra: Revista de filosofía. II Época 6 (2011): 167-172
 
 
 
ISSN
1576-3935
Subjects
Filosofía; Educación
URI
http://hdl.handle.net/10486/7105
Show full item record

Files in this item

Thumbnail
Name
40847_24.pdf
Size
110.3Kb
Format
PDF

Refworks Export

Delicious Save this on Delicious

Google™ Scholar:Vázquez Verdera, Victoria - López Francés, Inmaculada

This item appears in the following Collection(s)

  • Bajo palabra. Época II. Número 06. 2011 [26]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Estudio de la violencia y conflictividad escolar en las aulas de educación primaria a través de un cuestionario de clima de clase: el caso de las provincias de Córdoba y Granada 

    Aznar, Inmaculada; Cáceres, María del Pilar; Hinojo, Francisco J.
    2007
  • Violencia escolar: Derechos y deberes para la convivencia 

    Saneleuteiro, Elia; López-García-Torres, Rocío
    2017
  • Comprehensive characterization of the mutational landscape in localized anal squamous cell carcinoma 

    Trilla-Fuertes, Lucía; Ghanem, Ismael; Maurel, Joan; G-Pastrián, Laura; Mendiola, Marta; Peña, Cristina; López-Vacas, Rocío; Prado-Vázquez, Guillermo; López-Camacho, Elena; Zapater-Moros, Andrea; Heredia, Victoria; Cuatrecasas, Miriam; García-Alfonso, Pilar; Capdevila, Jaume; Conill, Carles; García-Carbonero, Rocío; Heath, Karen E.; Ramos-Ruiz, Ricardo; Llorens, Carlos; Campos-Barros, Ángel; Gámez-Pozo, Angelo; Feliu, Jaime; Fresno Vara, Juan Ángel
    2020-07-01
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram