La ética del cuidado permite construir un currículo escolar que no ensalza la independencia ni la violencia
Title (trans.)
Caring pedagogy builds a curriculum that does not extol independence or violencePublisher
Universidad Autónoma de MadridDate
2011Citation
Bajo palabra: Revista de filosofía. II Época 6 (2011): 167-172ISSN
1576-3935Subjects
Filosofía; EducaciónFiles in this item

Google Scholar:Vázquez Verdera, Victoria
-
López Francés, Inmaculada
This item appears in the following Collection(s)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Estudio de la violencia y conflictividad escolar en las aulas de educación primaria a través de un cuestionario de clima de clase: el caso de las provincias de Córdoba y Granada
Aznar, Inmaculada; Cáceres, María del Pilar; Hinojo, Francisco J.
2007 -
Violencia escolar: Derechos y deberes para la convivencia
Saneleuteiro, Elia; López-García-Torres, Rocío
2017 -
Comprehensive characterization of the mutational landscape in localized anal squamous cell carcinoma
Trilla-Fuertes, Lucía; Ghanem, Ismael; Maurel, Joan; G-Pastrián, Laura; Mendiola, Marta; Peña, Cristina; López-Vacas, Rocío; Prado-Vázquez, Guillermo; López-Camacho, Elena; Zapater-Moros, Andrea; Heredia, Victoria; Cuatrecasas, Miriam; García-Alfonso, Pilar; Capdevila, Jaume; Conill, Carles; García-Carbonero, Rocío; Heath, Karen E.; Ramos-Ruiz, Ricardo; Llorens, Carlos; Campos-Barros, Ángel; Gámez-Pozo, Angelo; Feliu, Jaime; Fresno Vara, Juan Ángel
2020-07-01