UAM | UAM_Biblioteca | Unified search engine | Scientific Production Portal | UAM Research Data Repository
Biblos-e Archivo
    • español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Log in
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search Biblos-e Archivo

Advanced Search

Browse

All of Biblos-e ArchivoCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFacultiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFaculties

My Account

Log inRegister

Statistics

View Usage Statistics

Help

Information about Biblos-e ArchivoI want to submit my workFrequently Asked Questions

UAM_Biblioteca

View Item 
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item
  •   Biblos-e Archivo
  • 2 - Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.)
  • View Item

Teoría general de la comunicación comercial

Author
Ferrer Abellán, Angel
Entity
Universidad Autónoma de Madrid.. Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
Date
1975
Subjects
Publicidad - Aspectos económicos - Tesis doctorales; Publicidad - Empresas - Tesis doctorales
URI
http://hdl.handle.net/10486/7413
Note
Tesis doctoral inéidta. Universidad Autónoma de Madrid, Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, 1975
Show full item record

Files in this item

Name
41899_ferrer_abellan2.PDF
Size
111.7Mb
Format
PDF
Thumbnail
Name
41897_mets.xml
Size
3.486Kb
Format
XML
Name
41898_ferrer_abellan1.pdf
Size
15.32Mb
Format
PDF
Name
41900_ferrer_abellan3.pdf
Size
15.09Mb
Format
PDF
Name
41901_ferrer_abellan4.pdf
Size
1.210Mb
Format
PDF

Refworks Export

Google™ Scholar:Ferrer Abellán, Angel

This item appears in the following Collection(s)

  • Trabajos de estudiantes (tesis doctorales, TFMs, TFGs, etc.) [19572]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • El intervencionismo administrativo en la actividad comercial 

    Otonín Barrera, Fernando
    2004
  • Patrón de especialización tecnológico comercial y crecimiento económico: Argentina, 1985-1999 

    Matesanz Gómez, David
    2002
  • Estrategias de crecimiento de las empresas de distribución comercial de productos de gran consumo que operan en España 

    Cuesta Valiño, Pedro
    2002
All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram
 

 

All the documents from Biblos-e Archivo are protected by copyrights. Some rights reserved.
Universidad Autónoma de Madrid. Biblioteca
Contact Us | Send Feedback
We are onFacebookCanal BiblosYouTubeTwitterPinterestWhatsappInstagram